Navigation


Místo pro odeslání Vašeho dotazu

Napište Váš dotaz a stikněte odeslat
Červeně jsou vyznačeny údaje které jsou nutné abychom mohli
Váš dotaz zpracovat


Jméno:
dotaz:
Váš E-Mail:
Kontrolní otázka: 2 + 3 =

Váš dotaz bude zpracován a odpověď  Vám bude doručena E-mailem.




Nastavení poštovního klienta

V poštovním klientu je třeba nastavit server odchozí a server příchozí pošty. Příchozí pošta (POP3, mail atp.) se nastavuje podle Vaší mailové adresy jednotlivě, dle přístupu k Vaší mailové schránce. Je třeba znát nastavení od svého poskytovatele pošty.



Nastavení odchozí pošty (smtp) musíte mít nastaveno podle parametrů naší sítě. A to jako smtp server je třeba nastavit 10.0.0.1 .

V záložce připojovat se pomocí použijte místní síť.



Všechny ostaní parametry ponechte ve výchozím nastavení.
Nastavení jednotlivých offline klientů se může lišit ovšem parametry serveru smtp jsou univerzální.

Nastavení SMTP Thunderbird

V záložce Nástroje "nastvení účtu" "server odchozí pošty (SMTP)"
nastavit název serveru a server pro odchozí poštu. 10.0.0.1 nebo 10.1.0.1 pro Brozany a Rochov. .



Nastavení sítě

Ve složce síťových připojení nastavit ve vlastnostech příslušného síťového připojení u součásti"protokol sítě internet TCP/IP"



"získat IP adresu ze serveru DHCP". Nic dalšího není třeba nastavovat vše Vám bude přiděleno automaticky.

Nastavení prohlížeče

V ovládacích panelech ve složce "možnosti internetu"
nastavit v záložce připojení"nikdy nevytáčet připojení"



a všechna zatržítka u "nastavení místní sítě" ponechat odznačená.



Kontakty

v pracovní den 8,00 - 17,00
v ostaních případech SMS


+420 608 832 824
+420 602 112 215
info@slatinanet.cz


Počasí